"ANG TUOD KO NGA MGA ABYAN"

Huwebes, Hunyo 30, 2011


 Ako sadto nagalakat,
Permi nga gaisahanon sa tanan nga buhat.
Kung magab-ihan sa mga kaladtuan,
Wala gid sang gahulat nga abyan.

Apang sadto nga hitabo,
Wala magdugay kag nagbag-o,
Mga tuod-tuod ko nga mga abyan,
Nag-alabot para updan ako.

Umpisa sadto kami nag-ulupod,
Sa tanan nga buhat kami magkasabwat.
Sa mga tulun-an sa eskwelahan,
Kada isa ginadampligan.

Sa mga daskalanay,
Kami wala gapamingutay.
Sa apat ka haligi sang amon classroom,
Magbuka amon baba,
 ginamo gid dason!
May ara man kung kis-a nagakapikon,
Pero ang pag-abyanay ang mas ginapanumdom.

Ining akon mga barkada,
Kung sa nga pagkaon,
 kumpletos rekados na!
May Santino kag Mayor na,
May Hearthrob (kuno?)
 kg Kyle Camo Sr. pa!

Maskin subong lng sila sini,
Nga mga daw alien permi,
Ini mga mga tinuga, indi ko gid
   pag-ibaylo sa iban,
Tungod sila ang tuod ko nga mga "ABYAN."

0 (mga) komento:

Mag-post ng isang Komento